Wij informeren u over de meest gestelde vragen. Klik op de vraag van uw keuze om naar het antwoord te gaan.

Uw vraag niet gevonden? Stuur dan een e-mail naar info@bureaustoel.nl of ga naar het Contactformulier.


Vragen die betrekking hebben op het bestelproces.

  • Vraag 1 Is mijn online betaling veilig?
  • Vraag 2 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Vraag 3 Waar kan ik mijn bestelling volgen?
  • Vraag 4 Wanneer betaal ik verzendkosten?
  • Vraag 5 Hoe komt de overeenkomst tot stand?

Vragen die betrekking hebben op de levering.

  • Vraag 6 Waar wordt mijn zending geleverd?
  • Vraag 7 Wordt mijn bureaustoel gemonteerd geleverd?
  • Vraag 8 Heb ik garantie op mijn bureaustoel?
  • Vraag 9 Hoe lang is de levertijd van mijn bureaustoel?

Vragen die betrekking hebben op het gebruik van de webshop.

  • Vraag 10 Hoe kan ik de afbeelding van de stoel groter maken?

Vragen gesteld door zakelijke klanten.

  • Vraag 11  Kan ik een stoel op proef ontvangen?
  • Vraag 12 Is het mogelijk een offerte te ontvangen wanneer ik meerdere stoelen wil bestellen?



Vraag 1 – Is mijn online betaling veilig?

Onze webshop is volledig beveiligd. U herkent deze beveiliging aan het groene slotje en de code https in de URL. Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.



Vraag 2 – Welke betaalmogelijkheden zijn er?

iDEAL
Voor consumenten en zakelijke klanten. Verwerking: direct. Met iDEAL kunt u direct, eenvoudig en veilig afrekenen in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Na betaling ontvangt u ook direct de factuur die als garantiebewijs dient.


BanContact MisterCash
Consumenten in België en Duitsland kunnen met Bancontact / Mister Cash vanuit de webshop direct online betalen via de eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.


PayPal
PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken.


Op rekening
Zakelijke klanten en consumenten kunnen, na goedkeuring, op rekening geleverd krijgen met een betalingstermijn van 14 dagen na de factuurdatum. Consumenten dienen bij bestelling op rekening maximaal 50% vooraf te betalen. Consumenten ontvangen na bestelling een verzoek om 50% van het orderbedrag over te maken. Na levering volgt de factuur met het verzoek het restant binnen 14 dagen te voldoen. Belgische afnemers krijgen btw–vrij geleverd wanneer een geldig btw–nummer wordt ingevuld in het afrekenproces.



Vraag 3 – Waar kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt tijdens uw bestelling een account aanmaken. Daarna kunt u de bestelling volgen door in te loggen in uw bestaande Account.



Vraag 4 – Wanneer betaal ik verzendkosten?

Is uw orderbedrag lager dan €300,00 excl. btw (€ 363,00 incl. btw) dan betaalt u € 20,00 excl. btw (€ 24,20 incl. btw) verzendkosten. U betaalt geen verzendkosten wanneer uw orderbedrag groter is dan € 250,00 excl. btw (€ 363,00 incl. btw). Meer informatie over onze verzendkosten.



Vraag 5 – Hoe komt de overeenkomst tot stand?

Wanneer u het bestelproces heeft doorlopen en op de knop ‘afrekenen’ heeft geklikt, is uw bestelling definitief.



Vraag 6 – Waar wordt mijn zending geleverd?

Uw zending wordt door de vervoerder afgeleverd op het door u vermelde afleveradres.



Vraag 7 – Wordt mijn bureaustoel gemonteerd geleverd?

Er zijn een aantal bureaustoelen die gemonteerd worden geleverd door de vervoerder. Over het algemeen is de montage van de gedemonteerde bureaustoelen vrij eenvoudig. Met de bureaustoel wordt een montagehandleiding geleverd. Onderaan de productpagina bij Extra informatie kunt u zien of een bureaustoel gemonteerd of gedemonteerd wordt geleverd. Indien u één of meerdere stoelen gemonteerd wilt laten leveren, neem dan contact met ons op.



Vraag 8 – Heb ik garantie op mijn bureaustoel?

U heeft altijd garantie op de bureaustoelen die wij leveren. De termijn van de fabrieksgarantie wordt op de productpagina van de bureaustoel.nl vermeld onder de button Extra informatie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie voor consumenten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.



Vraag 9 – Hoe lang is de levertijd van mijn bureaustoel?

De levertijd kan variëren van 48 uur (uit onze voorraad), 5 werkdagen (uit voorraad van de fabriek)  tot 3-4 weken (gevarieerde stoffen). De levertijd wordt vermeld op de productpagina onder Extra informatie. Nadat de bestelling in behandeling is genomen, ontvangt u binnen 24 uur een orderbevestiging met de verwachte levertijd.



Vraag 10 – Hoe kan ik de afbeelding van de stoel groter maken?

Op een productpagina ziet u links de afbeelding van de betreffende stoel staan. Rechts in deze afbeelding kunt u op het vergrootglas klikken om de afbeelding te vergroten.



Vraag 11 – Kan ik een stoel op proef ontvangen?

Ja, het is mogelijk om een proefplaatsing aan te vragen. Dit kan hier.



Vraag 12 – Is het mogelijk een offerte te ontvangen wanneer ik meerdere stoelen wil bestellen?

Ja, dat kan. Vraag dan een passend voorstel met offerte aan.



Terug naar top