FAQ

Wij informeren u over de meest gestelde vragen. Klik op de vraag van uw keuze om naar het antwoord te gaan.

Uw vraag niet gevonden? Stuur dan een e-mail naar info@bureaustoel.nl of ga naar het Contactformulier.

 

Vragen die betrekking hebben op het bestelproces.

  • Vraag 1 Is mijn on-line betaling veilig?
  • Vraag 2 Waar kan ik mijn bestelling volgen?
  • Vraag 3 Wanneer betaal ik verzendkosten?

Vragen die betrekking hebben op de levering.

  • Vraag 4 Waar wordt mijn zending aangeleverd?
  • Vraag 5 Wordt mijn bureaustoel gemonteerd geleverd?
  • Vraag 6 Heb ik garantie op mijn bureaustoel?
  • Vraag 7 Hoe lang is de levertijd van mijn bureaustoel?

Vragen die betrekking hebben op het gebruik van de webshop.

  • Vraag 8 Hoe kan ik de afbeelding van de stoel groter maken?

Vragen gesteld door zakelijke klanten.

  • Vraag 9   Kan ik een stoel ter beoordeling op proef ontvangen?
  • Vraag 10 Is het mogelijk een offerte te ontvangen wanneer ik meerdere stoelen wil bestellen?

Vraag 1 Is mijn on-line betaling veilig?

Onze webshop is volledig beveiligd. U herkent deze beveiliging aan het groene slotje en de code https in de url. Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

iDEAL

Voor consumenten en zakelijke klanten. Verwerking: direct. Met iDEAL kunt u direct, eenvoudig en veilig afrekenen in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder logt u op de gebruikelijke wijze in bij de bank. Na betaling ontvangt u ook direct de factuur die als garantiebewijs dient.

BanContact MisterCash

Consumenten in Belgie en Duitsland kunnen met Bancontact / Mister Cash vanuit uw webshop direct online betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.

Op rekening

Zakelijke klanten en consumenten kunnen, na goedkeuring, op rekening geleverd krijgen met een betalingstermijn van 14 dagen na de factuurdatum. Consumenten dienen bij bestelling op rekening maximaal 50% vooraf te betalen en het restant binnen 14 dagen na factuurdatum; hiervoor worden € 20,00 administratiekosten (24,20 incl BTW) in rekening gebracht. Belgische afnemers krijgen BTW-vrij geleverd wanneer een geldig BTW-nummer wordt ingevuld in het afrekenproces.

Vraag 2 Waar kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen door een nieuw Account aan te maken of in te loggen in uw bestaande Account.

Vraag 3 Wanneer betaal ik verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten wanneer uw order groter is dan € 200,00 (242,00 incl BTW). Is uw orderbedrag kleiner, dan betaalt u slechts € 15,00 (18,15 incl. BTW) verzendkosten.

Vraag 4 Waar wordt mijn zending aangeleverd?

Uw zending wordt door de vervoerder afgeleverd op het door u aangegeven afleveradres. 

Vraag 5 Wordt mijn bureaustoel gemonteerd geleverd?

Bij de bureaustoel van uw keuze, wordt op de productpagina onder Extra informatie de Verzendwijze vermeld. Alle bureaustoelen worden geleverd met een duidelijke handleiding.

Vraag 6 Heb ik garantie op mijn bureaustoel?

U heeft altijd garantie op de bureaustoelen die wij leveren. De termijn van de fabrieksgarantie wordt op de productpagina van de bureaustoel.nl vermeld onder de button Beschrijving. Daarnaast geldt de wettelijke garantie voor consumenten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Vraag 7 Hoe lang is de levertijd van mijn bureaustoel?

De levertijd van de door u bestelde bureaustoel is afhankelijk van uw keuze. De levertijd kan variëren van 48 uur (uit onze voorraad), 5 werkdagen (uit voorraad van de fabriek)  tot 3-4 weken (gevarieerde stoffen). De levertijd wordt vermeld op de productpagina onder Extra informatie. Nadat de bestelling in behandeling is genomen, ontvangt u binnen 24 uur een orderbevestiging met de verwachte levertijd.

Vraag 8 Hoe kan ik de afbeelding van de stoel groter maken?

U kunt elke bureaustoel zeer gedetailleerd bekijken. Ga daarbij als volgt te werk. In de overzichtspagina klikt u op de afbeelding, of op Details bekijken. U komt nu op de productpagina van de bureaustoel, waar u een grote en daaronder èèn of meerdere kleine afbeeldingen ziet. Wanneer u klikt op een van deze kleine afbeeldingen, wordt deze vergroot. Wanneer u vervolgens klikt op de grote afbeelding, wordt deze beeldschermgroot uitvergroot. Sluit daarna de uitvergrote afbeelding X en u bent weer terug op de productpagina.
Wanneer een bureaustoel in meerdere kleuren leverbaar is, ga dan naar Kies uw kleur*. Er verschijnen een grote en daaronder èèn of meerdere kleine afbeeldingen. Wanneer u klikt op een van deze afbeeldingen, wordt deze vergroot. Wanneer u vervolgens klikt op de grote afbeelding, wordt deze beeldschermgroot uitvergroot. Sluit daarna de uitvergrote afbeelding X en u bent weer terug op de productpagina.

Vraag 9 Kan ik een stoel ter beoordeling op proef ontvangen?

Soms twijfelt u of u de gekozen bureaustoel wel direct online zult bestellen. In dat geval adviseren wij u om te informeren naar de mogelijkheden van het leveren van een proefstoel. Maak uw wensen kenbaar via ons contactformulier.

Vraag 10 Is het mogelijk een offerte te ontvangen wanneer ik meerdere stoelen wil bestellen?

Wanneer u meerdere bureaustoelen, vergaderstoelen en /of conferentiestoelen wilt bestellen, vraag dan een passend voorstel met offerte aan.

Terug naar top