Klantenservice

Wij bij bureaustoel.nl streven naar een uitstekende klantenservice, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is. Onderstaand vindt u een overzicht van onze algemene voorwaarden. Voor vragen zijn wij te bereiken op werkdagen, tijdens kantooruren van 08:30 tot 17:00 uur.

E-mail: service@bureaustoel.nl

Telefonisch: +31 (0) 73 850 56 01

 

1.0 Algemene voorwaarden

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Bureaustoel.nl en op alle met Bureaustoel.nl gesloten overeenkomsten die betrekking hebben op zakelijke klanten die handelen in de in de uitoefening van een beroep of bedrijf. Voor consumenten gelden de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Algemene Voorwaarden Zakelijke Klanten

Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

2.0 Levertijd en bezorgkosten

3.0 Retourneren

4.0 Herroepingsrecht consumenten

5.0 Betalen

6.0 Hoe om te gaan met een klacht

 

2.0 Levertijd en bezorgkosten

Levering

De levertijd is afhankelijk van de samenstelling en/of op voorraad zijn van uw gekozen stoel. Zodra u een bureaustoel heeft samengesteld zal de leverdatum aan u worden bevestigd in de orderbevestiging die u ontvangt na het doen van de bestelling. Na ontvangst van de orderbevestiging met de levertijd, kan de bestelling niet geannuleerd worden.

De beschikbaarheid en de levertijd van de bureaustoelen wordt vermeld op de productpagina. Wij leveren via verschillende vervoerders. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de verzending en de verzendwijze.

Bezorgkosten

Uw bestelling zal te allen tijde op het opgegeven afleveradres worden geleverd.

De bezorgkosten in Nederland en België bedragen, m.u.v. de waddeneilanden, € 15,00 excl. BTW (18,15 incl. BTW) per stoel. De bezorgkosten komen te vervallen wanneer de waarde van de opdracht groter is dan € 200,00 excl. BTW (242,00 incl BTW). De bezorgkosten van uw bestelling vindt u terug op de factuur. 

Levering niet mogelijk

Indien Bureaustoel.nl de overeenkomst niet kan uitvoeren omdat de bestelde stoel niet leverbaar is, zal bureaustoel.nl u direct hiervan op de hoogte stellen en betalingen die reeds gedaan zijn binnen dertig dagen terugbetalen.

 

3.0 Retourneren

Stoelen

De te retourneren stoelen en alle geleverde toebehoren moeten voorzien zijn van labels en in de originele en -indien rederlijkerwijze mogelijk- onbeschadigde verpakking worden teruggestuurd. De stoelen worden niet teruggenomen indien u de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

Condities

Indien u een product wilt retourneren, dient u dit vooraf bij ons kenbaar te maken via service@bureaustoel.nl Wij sturen u dan een retourformulier met het verzoek dit zo volledig mogelijk in te vullen.

Retourzending

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke u ontvangt na aanmelding van de retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor, servicepunt van TNT Post of een servicepoint van DHL. Bij de afgifte ontvang u een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat uw retour door ons verwerkt is.

Herroepingsrecht

Zowel de aanmelding als de ontvangst van uw retour wordt door ons per e-mail bevestigd.

 

4.0 Herroepingsrecht voor consumenten

Herroepingsrecht

Consumenten hebben het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 

Gevolgen van de herroeping. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomt te herroepen aan ons heeft meegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, kunnen wij kosten in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen.

In een beperkt aantal gevallen kunt u als consument, wettelijk bepaald, het herroepingsrecht niet uitoefenen. Daarbij kan worden gedacht aan, als er sprake is van stoelen die volgens specificaties zijn vervaardigd. 

Lees ook over de condities van retourneren bij bureaustoel.nl.

 

5.0 Betalen

Betalingsmogelijkheden

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

iDEAL

Voor consumenten en zakelijke klanten. Verwerking: direct. Met iDEAL kunt u direct, eenvoudig en veilig afrekenen in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder logt u op de gebruikelijke wijze in bij de bank. Na betaling ontvangt u ook direct de factuur die als garantiebewijs dient.

PayPal

PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen.

BanContact MisterCash

Consumenten in België en Duitsland kunnen met Bancontact / Mister Cash direct online betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.

Op rekening

Zakelijke klanten en consumenten kunnen, na goedkeuring, op rekening geleverd krijgen met een betalingstermijn van 14 dagen na de factuurdatum. Consumenten dienen bij bestelling op rekening maximaal 50% vooraf te betalen en het restant binnen 14 dagen na factuurdatum; hiervoor worden € 20,00 administratiekosten (24,20 incl BTW) in rekening gebracht.

 

6.0 Hoe om te gaan met een klacht

Klachtenprocedure

Bureaustoel.nl streeft naar een perfecte dienstverlening. Het is vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven via service@bureaustoel.nl. Onze medewerkers van de serviceafdeling zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden; mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Voor consumenten bestaat de mogelijkheid om een klacht/geschil in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, indien de ingediende klacht niet door ons kan worden opgelost. Tevens kunt u (consument) uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Terug naar begin pagina